خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/15 - 17:57
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
محسنی‌بندپی در پیامی:

روستاییان و عشایر، نقشی غیرقابل انکار در پیشرفت اقتصادی و توسعه کشورمان دارند

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس، گفت: روستاییان و عشایر نقشی غیرقابل انکار در پیشرفت اقتصادی و توسعه کشورمان در بسیاری از زمینه ها دارند و سرمایه های بزرگی برای کشور محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ متن پیام محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت و عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به مناسبت روز ملی روستا شرح زیر است:



امام‌خمینی (ره) بر اساس عدالت اجتماعی، که آن را از اصول اساسی اسلام می‌شمرد، همواره بر رفع محرومیت از زندگی روستاییان تأکید داشت .



به راستی که روستاییان و عشایر نقشی غیرقابل انکار در پیشرفت اقتصادی و توسعه کشورمان در بسیاری از زمینه ها دارند و از این رو سرمایه های بزرگی برای کشور محسوب می‌شوند.



اینجانب به عنوان نماینده ملت با تبریک روز ملی روستا به روستاییان شریف شهرستان های نوشهر و چالوس و کلاردشت و بخش های مستقل کجور و مرزن‌آباد و نیز شوراها و دهیاران پرتلاش به عنوان خدمتگزاران مستقیم مردم در روستاها، آرزومندم با همتی دوچندان ما و خانواده هایمان که به نوعی روستازاده هستیم از ظرفیت بی نظیر روستاها در زمینه های مختلف به گونه ای استفاده کنیم که بتوان از نعمات و برکات بی بدیل الهی بهره مند شویم./



پایان پیام

  • کد خبر : 369374
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار